maandag 11 juni 2012

Baan in uitvoering 19a

Zo 2000...

Blogger Frank103 reageerde op de vorig 'Baan in uitvoering 19'. Hij reageert als enige altijd trouw en dus moet je zuinig op zo'n iemand zijn. Ik had het misschien al veel eerder moeten doen; maar nu doe ik het dan toch echt: Bedankt Frank103! Blijf vooral reageren. Je opmerking is trouwens  terecht (hachelijk?). Het gebruik van een een loodlijn is zo 2000! Tegenwoordig hebben we daar toch een laserwaterpas voor!? En gelijk heb je. Ik heb zelf nota bene zelf zo'n handig apparaat...

Het gaat echt heel  goed met een (rode) laserlijn; veel duidelijker en nauwkeuriger dan met een touwtje. De stroken pizzadoos  zijn niet bedoeld als sluikreclame; zij dienen als 'afstandstroken' tussen de sporen. Op deze manier kun je efficiënt werken. Nogmaals bedankt Frank en blijf alsjeblieft reageren!

2 opmerkingen:

FRANK103 zei

Hoi Ad,

als ik een beetje kan helpen dan doe ik dat hoor, ik heb ook vanavond al gebeld met ene Bert van Marwijk, maar die luistert niet erg naar overigens volledig vrijblijvende adviezen....

Vrgr

Frank

Ad zei

Frank,
Die ene Bert zit nu wel met de gebakken peren... Ik ben na een kwartier al afgehaakt en ben verder gegaan met schroeven, langs de laserlijn! Resultaat; baan ligt vast.