maandag 28 december 2020

Rotterdam RAil Feeding Class 66 - Märklin 39061

De RRF Class 66 (Märklin 39061)
Niet eerste RRFClass 66 voor H0; die van ESU heb ik destijds gemist. Inmiddels heeft ook ESU  weer een RRF Class 66 uitgebracht, naar ik heb  begrepen.
 
Toen Märklin begin 2020 aankondigde ook met de Class 66 te  komen, heb  ik besloten de RRF-versie te bestellen
Dit is dus "the unboxing van de Lokaalspoor 6 RRF Class 66"

Persoonlijk vond ik, dat deze loc niet mocht ontbreken bij de twee andere RRF-locs in de collectie.
En het is mijns inziens een zeer geslaagd exemplaar geworden!
Maar de meningen kunnen natuurlijk verschillen!
Binnenkort komt er vast nog wel een blogbericht met een videootje.

4 opmerkingen:

FRANK103 zei

Schitterende lok Ad, het is dat ik hem te duur vind, anders had ik hem ook besteld. Ik hoop dat deze lok veel rondjes op jouw baan mag rijden! Ik ben benieuwd naar je filmpje!

Het origineel heb ik zien staan bij de SSN, foto's staan ergens op mijn blog.
https://frank103.blogspot.com/2016/08/de-stoom-stichting-nederland-ssn.html

Ad zei

@Frank, bedankt. Loc is inderdaad flink aan de prijs. Maar ik vond het echt een must have!

Jan zei

Mooie Loc

FRANK103 zei

@Ad: ik heb me over mijn principes heen gezet en deze lok ook aangeschaft. Je leeft immers maar 1 keer!