woensdag 29 augustus 2018

Ontmoeting met de NS 186 009 met verhuizing

De Lokaalspoor-6-baan mag dan, vanwege verhuisplannen zijn afgebroken...  Het enthousiasme is er daarom niet mindere om. En soms worden zelfs gezinsleden ingeschakeld voor de hobby. Mijn echtegenote E. en jongste dochter M.L. (zij worden hier liever niet met naam genoemd) maakten tijdens de zomervakantie een stedentrip naar Antwerpen.
Per trein reisden zij af naar de havenstad in België. Op mijn verzoek werd er een foto van de loc gemaakt. En laat dat nou precies NS E 186 009 zijn!
Modeltreinspoorders kunnen misschien wel mijn vreugdevolle reactie begrijpen, toen ik de foto na aankomst van beide dames in Antwerpen via  WhatsApp kreeg toegestuurd. Ik moest namelijk thuis blijven om voor hond N. en kat S. (ook zij distantiëren zich van passie voor treinen) te zorgen.
Nu vragen jullie je waarschijnlijk helemaal niet af wanneer de verhuizing is en zijn jullie al helemaal niet geïnteresseerd in de stand van zaken.

Maar voor die ene beleefde lezer van dit weblog, die toch probeert wat interesse op te brengen (al was het maar uit mededogen); speciaal voor deze lezer plaats ik de laatste twee foto's. Uit pure dankbaarheid! De palen zitten er in en over ruim een jaar moet het huis opgeleverd worden.

2 opmerkingen:

FRANK103 zei

Briljant camerawerk van de dames, die 186 009 is zeer fraai op de foto gezet! Ik vermoed dat ze bijna voor het camerawerk genoemd hadden willen worden! Ik heb er bij je vorige bericht te snel overheen gelezen, vierde kwartaal 2019 is de oplevering van het nieuwe huis, niet het vierde kwartaal 2018. En dan volgen na de oplevering minstens een halfjaar klusjes met een hogere prioriteit, zoals het ophangen van lampen en gordijnen. Dat wordt nog lang afzien dus, Ad! Een ovaaltje of toch eens een stamtafel bezoeken (3railforum) en de locomotieven zo nu en dan de benen laten strekken, dat lijkt mij wel verstandig!

Die ene beleefde lezer? ;-)

Ad zei

Frank, dank voor de bemoedigende woorden. De bouwtermijn is inderdaad nog even afzien. Maar ik krijg er straks een mooie (spoor)zolder voor terug. Dus gewoon ff doorbijten. Gelukkig is er nog dat andere blog, wiens naam waarschijnlijk genoemd mag worden.