vrijdag 27 november 2015

Lokaalspoor 6 - Pinterest

Pinterest

Eigenlijk is de aanleiding de steeds uitdijende meer categorie 'Modelspoor' van mijn 'Favorieten', Dat moest wat handiger. Daarnaast heb ik ook nog een Lokaalspoor 6 pagina op Facebook overwogen. Dit levert weer gen oplossing voor het 'Favorieten probleem' En toen kwam ik via mijn vrouw bij Pinterest.com terecht...  Voor mij de oplossing van het Favorieten probleem. En geloof of niet; jullie mogen er ook gebruik van maken. Mooi hè! Nou ja, het mag, het hoeft niet. Het zou leuk zijn..

Praktisch 

Pinterest is in het rijtje van social media een interessante optie. Met digitale (prik) borden kun je heel efficiënt je digitale info ordenen en toegankelijk maken voor jezelf... en anderen

Begin 

Het staat natuurlijk nog in de kinderschoenen. Voorlopig zijn er vier borden op het Lokaalspoor 6 Pinterest. Het kunnen er nog meer; maar ook minder worden. We zien wel.

Link 

Interessante modelspoor-link gevonden? *Mail de link via 'Contact'.

Als je nieuwsgierig bent geworden; klik dan op de onderstaande link .




*Lokaalspoor 6 behoudt wel ten alle tijden het recht om te bepalen of de link wel of niet wordt geplaatst. 

 

2 opmerkingen:

FRANK103 zei

Bij Zevenspoor ben ik vrijdag geweest, leuke winkel, maar niet erg voordelig, helaas. Pinterest en twitter etc zijn toepassingen de me niet zo kunnen boeien. Ik kijk eerst de kat wel uit de boom!

Ad zei

Frank, pinterest lijkt mij wel handig om een overzicht te houden bij het snel vinden naar allerlei modelspoorzaken. Of het echt werkt zal nog moeten blijken. Zo niet dan stop ik er gewoon weer mee. Op deze manier kunnen anderen er ook gebruik van maken. Wat Zevenspoor betreft is waar. Soms kom jer leuke dingen tegen. Voor mij is het de dichtstbijzijnde modelbouwwinkel. Bestel ook wel bij andere winkels.