woensdag 5 november 2014

Glasnost in het modelspoor?

Sinds het uiteenvallen van de Sovjet Unie en de wederopstanding van Rusland leren we toch steeds meer over het leven van het land en zijn burgers.. En dan blijkt dat ze daar ook aan modelspoor doen.
In  Rotterdam hebben wij Miniworld, Hamburg is  bekend met haar Miniatur Wunderland...
Dan kan het land van de heer Poëten niet achterblijven. Het heeft in Sint Petersburg zijn eigen grootschalige modelspoorbaan. En ik moet zeggen het resultaat is niet mis.
Via You Tube werd dit filmpje aanbevolen. Ik wil het de trouwe lezer(s) van dit weblog niet onthouden. Ze zijn daar in Sint Petersburg echt goed bezig met modelspoor. Tenminste, dat is mijn bescheiden mening.
Appeltaart of chips klaar? Dan kijken maar.....

4 opmerkingen:

FRANK103 zei

Ik zie geen filmpje, is de glasnost al voorbij?4

Ad zei

Of de glasnost voorbij is weet ik niet, bij Lokaalspoor6 in ieder geval niet. Heb je het blog misschien met een smartphone bekeken? De mijne speelt tenminste ook geen filmpje van een blog af. Via de computer/tablet kan ik het filmpje gewoon bekijken.

FRANK103 zei

Hoi Ad,

Het is juist de appel eipat air die regelmatig filmpjes niet laat zien, wat goed aansluit bij mijn aversie tegen appel! De samsung laat meer zien, maar ik vermoed dat ik gewoon een uurtje de pc moet claimen om de filmpjes op het gemak te kunnen bestuderen.

Groetjes

Frank

Ad zei

Frank zo'n Appel Eipet Er is niet gek hoor, de zoftwèr is een fikkie anders en soms geeft dat problemen. Zelf heb ik een Miekrozoft Zeurfees eRTee, dan ben je weer erg afhankelijk van Miekrosoftstoor voor de beschikbare els. O zie je elk voordeel heb z'n nadeel