zaterdag 7 maart 2020

De Knip op slot - NS 1152 - PIKO 51363 (sound versie)

De knip op slot?

In het vorige blogbericht gaf ik al aan, dat ik hier nog op terug zou komen. De trouwe volgers ( 1 1/2?) van dit blog hebben natuurlijk de afgelopen week geen oog dicht gedaan...
En daarom kom ik maar met het verlossende woord; ik heb de NS 1152 van PIKO gekocht, met de geluidjes erbij. Nu hoor ik mensen denken, je hield toch de knip mop slot? Was ik ook wel van plan, Maar ja, zo'n mooie loc, waar ik als het ware mee ben opgegroeid, mag toch niet in de verzameling ontbreken!? Nee toch, dus is deze aanschaf volledig te motiveren.
En ik moet zeggen, het is echt  een beauty, die PIKO  NS1152. !
Natuurlijk staat de NS 1152 in het Berlijns blauw niet alleen. 
Nee, ze wordt omringt door de  NS 1008, de NS 1215, 

de geel grijze 1139 met botsneus,
de 1211,
de 1702
en de geel blauwe 186.009


3 opmerkingen:

FRANK103 zei

Een uitstekende en doordachte aankoop, heel verantwoord! Het is een weekje ravioli etwn waard, deze lok. Ik ben benieuwd hoe deze lok rijdt, ik heb hem nog niet van dichtbij bekeken!

Ad zei

@Frank: Loc ziet er heel goed uit, rijdt op de rollenbank uitstekend, het geluid is gewoon goed.

Ad zei

Kom misschien nog met een videootje.