maandag 17 juni 2019

MiWuLa (04)

Duitsland

 
Duitsland is verdeeld in 4 onderdelen:

  • Hamburg
  • Centraal Duitsland
  • Knuffingen
  • Knuffingen Airport



 Reuze Kermis

Brug, onderdeel v/d grote Intercity route 
Ik had me voor genomen bij iedere foto een correcvt onderschrift te schrijven...
Helaas gaat h'm dat niet meer worden. Daarom spreek ik hier slechts m'n vermoedens uit:
Wij zijn hier mijns inziens in Knuffingen aangekomen!?
Ergens anders kan natuurlijk ook. Geen idee eigenlijk.
Maar mooi is het in ieder geval wel!
Die Herrschaft in de controlekamer van MiLuWa zullen het waarschijnlijk wel weten.
Beieren; tsjakka!

Centraal Duitsland ergens in de buurt van Sankt Pauli
De tunnelreddingstrein op weg voor een oefening.
 Köhlbrand Brücke; de grootste brug van Hamburg.
Knuffingen Airport, is een replica van "Hamburg Airport  Helmut Schmidt" (heb ik in de folder ontdekt). De informatie bij de video's is dus 'fake news'.
Zo zie je maar, dat zelfs een zichzelf respecterend blog in de fout kan gaan.
De terminals van Knuffingen Airport 
Knuffingen Airport by night, het einde van deze waarschijnlijk slaapverwekkende 4e aflevering over MiWuLa.
Voor de ware volhouders; er komen nog meer afleveringen! Help; heftig!?




2 opmerkingen:

FRANK103 zei

Het ziet er indrukwekkend uit, dat miwula. Met schaamrood op de kaken moet ik bekennen daar nog nooit geweest te zijn. Heel hachelijk! Ik ben wel blij met jouw impressie met best wel informatieve teksten, dat motiveert om toch een keer met de bolide naar Hamburg te rijden!

Ad zei

De tocht naar Hamburg is zeker de moeite waard. Zelf ga ik met modelspoormatti tegenwoordig zoveel mogelijk met de trein. Is echt heel relaxed en je komt onderweg heel wat spoorde zaken tegen. Echt een win-win situatie!