woensdag 24 december 2014


Lokaalspoor 6 wenst alle bezoekers van dit weblog fijne feestdagen en een voorspoedig 2015. 
De tijd rond kerstfeest en nieuwjaar is er een van terugkijken. Zo vlak voor de kerst heb ik de Märklin Insider jaarwagon 2014 bij de modelspoorzaak opgehaald. Een mooie gelegenheid om de voorgaande jaarwagons weer eens tevoorschijn te halen . Hieronder zien jullie de Lokaalspoor 6 Insider jaarwagons. Het 2014 exemplaar is van meerdere kanten gefotografeerd.  
2005

2006

2007

2008

2009

2010

2011

2012

2013

2014






4 opmerkingen:

FRANK103 zei

Fijne feestdagen! Het is dit jaar ook weer een hele fraaie jaarwagen, ik zou bijna weer lid worden!

Ad zei

Frank, ik zou het doen: join the club. Als overtuigd Marklinist hoor je er toch gewoon bij. Zo moet je minstens 1x het spoor naar Goeppingen hebben gevolgd. Dat zijn de echten!

FRANK103 zei

Hoi Ad, ik ben ruim 10 jaar lid geweest, en 2 keer naar het bedevaartsoord Göppingen, maar ik vond de contributie van 70 euro voor een paar tijdschriften, wagon en catalogus, een beetje overdreven. Maar eerlijk gezegd slaap ik er wel slecht van, geen lid meer te zijn.

Nb de bezoekjes aan goppingen staan op mijn blog, onder het label marklintreff.

Ad zei

Frank, kan ik me voorstellen. Ik ben jaren geleden met m'n zoons een keer geweest. Niet tijdens een Marklintreff. Had toen nog geen blog., dus lang geleden. Vond het gewoon een keer leuk om een keer te doen. Marklintreff ben ik nog niet geweest (mijn zoons hebben inmiddels andere interesses en heb mijn vrouw ook nog niet mee kunnen krijgen). Marklintreff moet nog wel een keer gebeuren.