maandag 1 september 2014

Filmpje BR23 014 en NS 1211 met ICK

De lezer(es) van dit blog vragen zich misschien af hoe gesteld is met de revitalisering van de BR 23 014?
Als je tot het selecte gezelschap hoort, dan word je nieuwsgierigheid extra geprikkeld door het zien van deze foto. Deze insiders kunnen gerust zijn; de digitalisering van deze 'Gouwe Ouwe' is gelukt. Er moet nog wel gesleuteld worden om de ideale instellingen te vinden..., maar het werkt!
Daarnaast is er een set ICK-wagons voor achter de NS 1211 aangeschaft. Juist op het moment dat NS een twee serie van deze wagons aan Roemenië heeft verkocht. De bedoeling is om deze set rijtuigen met nog losse  ICK-wagon uit te breiden.

Om de feestvreugde te verhogen een filmpje van beide aanwinsten:

2 opmerkingen:

FRANK103 zei

Hoi Ad, dat is toch weer een briljant filmpje! Bij IMDB zou deze onvoorstelbaar scoren! Die 023 rijdt erg goed, ik zie ook de 2 schoonmaak wagentjes in de sleep, helpen die ook echt de rails schoon te maken?

Extra ICK wagens zijn er van Roco, maar ook van Marklin?

Die VAM wagens staan ook hoog op mijn lijstje, die geven echt een heel Nederlands beeld op de spoorbaan. Met Marklin wielen er onder en een 2200 ervoor wordt dat een pareltje op de spoorbaan.

Hachelijk?

Ad zei

@Frank
Dank je wel, ik probeer wat, af en toe
Als je op de schoonmaakviltjes wat railreiniger (SR24 Modellbahnoll) doet,werkt het grondiger.
De instellingen v/d BR23 zijn nog niet optimaal; vind ik nog steeds lastig.
Ik probeer een extraatje ICK via Marktplaats te scoren en anders waarschijnlijk de ROCO.
Marklin-wielen zitten al onder de VAM's en de 2200 dubbel tractie of 2400 ook. Wat dat betreft niets te klagen, doe ik ook niet.