zaterdag 11 mei 2024
Ruw materiaal
Ik heb jullie beloofd om op korte termijn een blogbericht te maken. Om jullie niet te lang te laten wachten; dit is 'm dan! De huidige stand van zaken. Op deze foto is het viersporige schaduwstation te zien.
Om jullie toch een goed beeld te geven; nogmaals het schaduwstation met in zuidelijke richting de enkelsporige op-/afrit.
De nieuwste aanwinst: een deel van het stations emplacement. Het emplacement is te berijden, echter wel zonder elke vorm van beveiling (best hachelijk Frank)
Op de foto is de noordwestelijke uitgang van het schaduwstation (rechts), richting het dubbelsporige traject van de hoofdbaan en de enkelsporige op-/afrit naar het station (links).
In de wisselstraat buig je naar rechtsaf (enkel spoor) richting de zuidelijke ingang van het schaduwstation. Van links naar rechts: de oostelijke dubbelsporige op-/afrit naar het staionsemplacement.
De bocht van de oostelijke op-afrit is gemaakt met gebogen rails 2241 en 2251; door de ruim diameter van de bochten is de stijging tot zo'n 3% beperkt gebleven
Een slaapverekkend filmpje met de maidentrip over de hoofdbaan is nog in de maak!
Abonneren op:
Reacties posten (Atom)
Geen opmerkingen:
Een reactie posten