dinsdag 18 augustus 2009

Baan in uitvoering 005


Geen spectaculaire foto's van een superbaan. Toch is dit wel een bijzonder moment. Want het laatste stuk van de basisbaan is ingepast. Eindelijk is het dan zo ver. Binnenkort kan er weer eens gereden gaan worden. Dat is een hele tijd geleden. Een aantal locs hebben nog niet of nauwelijks gereden. De oudste van deze 'nieuwe locs' heb ik toch al zo'n vier jaar in mijn bezit. Dus toch wel een beetje feest!

Dan moet er snel een stukje rals gelegd worden. Ja, want je kunt de baan wel mooi met behulp van Winrail versie 8 ontwerpen op de computer; maar klopt het dan ook. Nou, ik kan in dit geval een bevestigend antwoord geven: Ja dus! Wat een geluk. Oh nee, ik juich niet te vroeg. Er komen natuurlijk best nog wel tegenvallers. Maar is in ieder geval gelukt.

Natuurlijk is dit nog maar één spoor en het moet dubbelspoor worden. Maar voor vandaag vind ik het goed zo. En trouwens laat ik nou net dat ene K-railtje nr. 2107 niet op voorraad hebben. Dus moet ik wachten tot ik bij mijn lokale modelspoorleverancier ben geweest. Een goed excuus om voor vandaag te stoppen. Het is mooi geweest. Vanavond eens gezellig met de hele familie op de bank. Oh wacht, eerst komt de kapper nog! Nou ja, mijn dag kan niet meer stuk. Olé!

Geen opmerkingen: